Long time, no seen



Hello guys! 
det var ett tag sen, men för min del har jag bara njutit av de sista veckorna av mitt sommarlov (tumme upp)! 
Just denna dag vaknade jag upp med en väldigt konstig smärta i magen min, så min start på dagen har ju varit sådär. Ungefär tre hela veckors uppehåll och dom har gått åt till att; cykla, bada, sola, softa och ännu mer cykla i Grundsund. Andra veckan spenderad i Stockholmo fullt av shopping, då menar jag fullt(!). Denna vecka har jag spenderat precis som jag kännt för i princip, då även födelsedag (i lördags) är inkluderad. Well well har blivit mer bloggsugen nu och snart återgår jag till den vanliga vardan, måndag om två veckor :/ varför ska sommarlovet vara så kort...    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0